1r CONGRÉS DE PALEONTOLOGIA DEL XIFRA 2017

El passat 19 de juny va finalitzar el 1r Congrés de Paleontología del Xifra, organitzat pels alumnes de l’itinerari de Biología i Geologia de 4 ESO.

Al llarg de dels 12 dies que va durar el congrés vàrem comptar amb la participació del Dr Julià Maroto (professor de paleontologia a la UdG) que ens va fer una conferència” Les excavacions a la cova de Mollet: hienes i neandertals fa 200.000 anys”, explicant-nos com es va dur a terme l’excavació a la cova i les conclusions a les que es va arribar.

Els alumnes també van presentar els seus treballs, fruit de les excavacions que es van dur a terme en el nostre centre. Cal destacar la professionalitat en que van treballar i la perícia mostrada a l’hora de classificar les restes que anaven trobant (restes òssies, eines, fogueres, ornaments…)

Segons el sector treballat van trobar restes d’ Homo habilis, H.neanderthalensis, Australopitecus sp, Homo sapiens….

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>