1r i 2n d’ESO AL TEATRE “MURDER AT MANOR HOUSE”

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van anar el divendres 16 de febrer a veure l’obra de teatre “Murder at Manor House”, l’obra es va representar al centre cívic de Pont Major.

Dintre de la programació de l’assignatura en anglès, cada any una de les activitats que es porten endavant és treballar una obra de teatre i finalment anar a veure-la, aquest any l’obra estava basada en el gènere negre, es tractava de la història d’un assassinat on els alumnes hi participaven per deduir l’autor del crim.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>