Alumnes de batxillerat fan un tastet de recerca en humanitats

Aquest dimecres, la doctoranda en literatura científica medieval, Glòria Ribugent, ha presentat la seva recerca als estudiants de Tècniques de la Comunicació Oral i Escrita de batxillerat. Al llarg de la xerrada, emmarcada en el projecte “Camins infinits”, de la UB Divulga, la professora Ribugent els ha explicat què és la investigació i, concretament, en ciències humanístiques, amb l’objectiu que puguin fonamentar millor el treball de recerca que ja redacten.

A més d’això, en la segona part, els alumnes s’han convertit en autèntics paleògrafs: han desxifrat les rúbriques del manuscrit medieval El llibre de la menescalia de Manuel Díez, del segle XV, que no s’havien transcrit mai i que està editant Glòria Ribugent en la seva tesi doctoral.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>