Aules d’Emprenedoria:  Jornada d’Emprenedoria

Activitat financiada amb la dotació per les Aules d’Emprenedoria 2022

El dijous passat vam dur a terme la Jornada d’Emprenedoria prevista al pavelló del nostre centre amb la participació d’alumnat de Grau Superior de les famílies d’Imatge PersonalManteniment i Electricitat.

A la primera part dues persones emprenedores de la nostra zona ens van explicar la seva experiència personal: en Fermí,  de Xkelet, i la Silvia d’ Enginy-era.
A la segona part, Hackató d’Innovació, es va treballar en equips multidisciplinaris amb l’objectiu de donar resposta a un repte: optimitzar el funcionament d’una perruqueria o centre d’estètica. Els grups participants van obtenir interessants premis cedits per Enginy-era.

Felicitats a l’equip guanyador i moltes gràcies a tot l’alumnat participant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>