Aules d’Emprenedoria: Marca Personal

Activitat financiada amb la dotació per les Aules d’Emprenedoria 2022

El passat 13 d’octubre, dos grups d’alumnat de Grau Superior de la família d’ Imatge Personal van participar en uns tallers sobre Personal Branding o Marca Personal.

Una temàtica molt adequada per aquests cicles, considerant les possibilitats que existeixen d’emprendre un projecte propi dintre del sector de la imatge personal.

El taller va ser impartit per l’Emma Bover, empresària, actriu, coach, formadora i experta en comunicació.

Les alumnes van valorar molt positivament tot l’après en aquest tallers i les grans qualitats de la formadora.

Motes gràcies a les participants i a l’Emma per l’implicació posada.

1. AvatarRosana Gil Franco

Va ser una jornada molt enriquidora i, a la vegada, molt divertida pels alumnes i pels professors que vam participar-hi.
    Moltes gràcies,
    Rosana Gil

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>