BICICLETADA DE 4t D’ESO

El dimecres 25 d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO van participar en la ja tradicional bicicletada que cada any organitza el departament d’educació física del nostre institut.

De bon matí, tots els alumnes de 4t d’ESO, es van posar el casc, van agafar la bicicleta i juntament amb un grup de professores ben trempades van fer un tram de la via verda que va des de les Hortes de Santa Eugènia fins a Anglès.

La jornada va sortir rodona, bon temps, bona companyia i sobretot molt d’esport. A continuació podeu veure unes imatges de la jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>