CAMPANYA ALIMENTACIÓ I JOVES D’AVUI

Els alumnes de 3r d’ESO al llarg d’aquesta setmana han participat en la dinovena edició de la Campanya Alimentació i Joves d’Avui, organitzada pel Consell Comarcal del Gironès en col·laboració amb l’Escola d’Hostaleria de Girona i el programa Salut i Escola del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Els objectius d’aquesta campanya són per una bandada, sensibilitzar els joves en els temes de nutrició i dietètica, així com afavorir que els joves adquireixin hàbits alimentaris saludables.  I per altra banda, proposar una activitat complementària a la formació sobre la salut i l’alimentació impartida en els centres de secundària de la comarca del Gironès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>