Celebració del Dia Escolar de la No violència I la Pau (DENIP)

En commemoració de l’assassinat de Mahatma Gandhi l’alumnat de cicles formatius ha treballat, de manera transversal i creativa, per construir La columna de la pau. Aquesta escultura vol reflectir que la pau no és només l’absència de guerres, també és la manca d’agressivitat en el nostre dia a dia, el respecte i la tolerància amb tots els que formem la comunitat educativa del centre. Tant és quin sigui el rol de cadascú, el gènere sentit, les creences religioses…creiem fermament que la pau comença dins de cadascú.

Agraïm la col·laboració a totes les parts implicades, sobretot al Departament de manteniment que ha estat qui ha materialitzat l’estructura, al de FOL que ha dissenyat i coordinat l’activitat i, per suposat, a totes les tutories que s’hi han implicat

Així doncs, felicitem tothom per la feina i sobretot pel resultat final.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>