Commemoració 500 anys Leonardo da Vinci

Des del projecte Erasmus+ “STEAM like Leonardo”, dut a terme amb alumnes de 2n i 3r d’ESO, hem volgut commemorar el dia 2 de maig, data en què es compleixen 500 anys de la mort de Leonardo da Vinci, una de les persones més talentoses que ha donat la història.

Ho hem fet construint el pont giratori de Leonardo.Va dissenyar el seu pont giratori entre 1487 i 1489, mentre residia a Milà.

L’italià volia construir ponts útils per a temps de guerra, que fossin fàcils de moure, lleugers però resistents, i ràpids de muntar i desmuntar. Aquest mateix pont podreu trobar-lo a Ciència entre tots, que se celebra aquest proper dissabte 4 de maig de 2019. Els alumnes de física de 1BAT seran els encarregats de portar a terme l’activitat… De fet, es tracta de gaudir la ciència a tot arreu!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>