CONFERÈNCIA DEL DR CLAUDI CUCHILLO ALS ALUMNES DE BATXILLERAT

El Dr Claudi Cuchillo Foix, catedràtic emèrit de Bioquímica i Biologia Molecular de la UAB, va venir el dimecres 26 d’abril a fer una xerrada als alumnes de 1r BAT A i B, en horari normal a cada classe de Ciències per al Món Contemporani, sobre l’origen de la vida.  Tot i que la seva recerca no s’ha centrat en l’origen de la vida, va ser molt amic del científic Dr Joan Oró, els estudis del qual han estat claus per entendre l’origen de la vida.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>