Cromoteràpia

El color i l’aplicació de cremes de color és tot un món innovador en el camp de l’estètica holística.
La Mònica Mora de Khalara Cromàtic ha vingut a l’institut per fer una demostració de Cromoteràpia a les alumnes del Cicle de Estètica integral i benestar. Ha fet una classe explicant les vibracions i propietats de cada color i també el color que tenen els nostres texits corporals, per tal de poder treballar diferent en el nostre sector de l’estètica. Ha realitzat uns tractaments personalitzats amb el diagnòstic de kineseologia. Ha fet una demostració de com treballa ella els seus tractaments en cabina i com utilitza les cremes de color que ha creat.
El que els ha agradat més a les alumnes és que els fes un diagnòstic personal amb kineseologia i descobrissin quin color físic i emocional tenen.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>