Dinamització de la lectura a 1r i 2n d’ESO

Enguany, a l’Institut Narcís Xifra, desenvolupem un projecte de dinamització de la lectura amb els alumnes de 1r i 2n d’ESO.

En el primer taller de lectura els alumnes han compartit els diferents tipus de llibres que els agraden i s’han recomanat històries que coneixen. També, han llegit fragments d’algunes novetats editorials i d’altres llibres que han passat generació a generació per la seva gran qualitat literària i per la connexió que aconsegueixen amb els adolescents.

Gràcies a la col·laboració de la Biblioteca Just M. Casero, els estudiants poden gaudir dels llibres que els hem presentat i compatir amb els companys aquestes experiències lectores.

El projecte de dinamització lectora, que inclourà dos tallers més i una sessió per a les famílies, es desplega en el marc de les subvencions “Activa el teu projecte” de l’Ajuntament de Girona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>