El Xifra al Tot Nuvis

Aquest cap de setmana passat ha tingut lloc la fira Tot Nuvis a la Fira de Girona.

Les alumnes del cicle formatiu de grau superior d’Estilime i direcció de perruqueria hi van participar tot ajudant al backstage de la desfilada de les col·leccions de vestits que va anar a càrrec de les models de Model On Top de Toni Claro. Les models van fer lluir els vestits de les firmes Odette Sposi, Onix Gran Via, Sandra Jordà Wedding Center, Obiols Vintage, Special Novias i les flors de Flors de Vici i Floristeria Kentia.

Les alumnes van poder experimentar de primera mà les corregudes i nervis que hi ha darrera d’una desfilada per vestir i desvestir així com portar a terme els últims retocs en pentinats i maquillatge a càrrec de Fortià perruquers.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>