ELS ALUMNES DE 1R I 2N D’ESO PARTICIPEN AL PROGRAMA “SIGUES TU”

Aquest curs des de les àrees de  religió i cultura i valors ètics, s’ha estat treballant amb el programa “Sigues tu” amb els alumnes de 1r i 2n d’ESO.  Aquest programa a més d’un treball específic a classe amb els professors de religió i cultura i valors ètics, també comptava amb una sèrie de tallers oferts per Dipsalut (Organisme de Salut Pública de la Diputació de Girona).

A continuació, podeu veure alguns dels moments de l’últim taller realitzat aquest curs del programa “Sigues tu”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>