INTERCANVI ETWINNING AMB FRANÇA

Dijous 22 de març, l’alumnat de primer dels cicles de grau mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i de Manteniment Electromecànic han participat en una videoconferència amb els alumnes de l’institut francès d’Andrézieux-Bouthéon, en el marc d’un projecte d’intercanvi cultural, lingüístic i de coneixements a través de la… Llegeix més»

1r INTERCANVI D’ELECTRICITAT AMB INSTITUT STA COLOMA

Amb l’objectiu de compartir recursos i equipaments entre instituts, s’han organitzat unes jornades d’intercanvi entre instituts. Aquesta primera trobada ha reunit al nostre Institut amb l’Institut de Santa Coloma de Farners.
Els alumnes de 2n del CFGM d’Instal·lacions elèctriques i automàtiques han visitat l’Institut de Sta… Llegeix més»

II CONCURS D’AUTOMATISMES AL XIFRA

El dimecres 25 d’abril es va celebrar a l’Institut el 2n concurs d’automatismes del Xifra. Vam tenir 20 participants, tot un rècord!

El Jurat estava formar per professors del departament d’Electricitat i Electrònica, i Instal·lació i manteniment, i el Sr. Lluís Guixeras de l’empresa TECNO ELÈCTRIC de Girona (TEG).

Moltes gràcies a tots els participants i al Jurat!

EXPOJOVE 2018

Aquesta setmana les diferents famílies professionals de FP del Xifra hem anat a l’Expojove 2018 a explicar en què consisteixen els cicles que es poden cursar. Si encara no hi heu anat teniu temps fins aquesta tarda!!