EXPOJOVE 2018

Aquesta setmana les diferents famílies professionals de FP del Xifra hem anat a l’Expojove 2018 a explicar en què consisteixen els cicles que es poden cursar. Si encara no hi heu anat teniu temps fins aquesta tarda!!

VISITA AL CAMP DE PRÀCTIQUES DE TREBALLS ELÈCTRICS EN ALÇADA

Els alumnes d’electricitat de 2on de MIEA han visitat avui l’Institut de Santa Coloma de Farners i han pogut practicar les tècniques de pujar pals i torres de mitja i baixa tensió, així com conèixer els elements de seguretat associats a la professió.
Ha estat molt interessant l’intercanvi pedagògic ja que els alumnes de Santa Coloma de Farners han explicat i ajudat en tot moment a realitzar les diferents tasques.… Llegeix més»

EXPOJOVE

Els dies 5, 6 i 7 d’abril alumnes de CFGM i de CFGS han assistit a la l’Expojove mostrant activitats que desenvolupen als cicles formatius que estan cursant al nostre institut. També hi han assistit professors de formació professional per tal d’orientar als joves que… Llegeix més»