Visita Pere Pujolràs (Dorna)

En Pere Pujolàs de l’empresa Dorna, i exalumne de cicles formatius, ha explicat la seva experiència professional als alumnes de 2n de Superior d’automatització i robòtica industrial. Te molta experiència en el camp de les antenes i alarmes. Des de fa uns anys, en Pere… Llegeix més»

Els alumnes de Mecatrònica participen als entrenaments del Catskills

Alumnes del CFGS de Mecatrònica Industrial han participat als entrenaments per al concurs de Catskills de Mecatrònica realitzats a l’empresa Festo de Barcelona. Han estat 2 dies de proves i testos, així mateix, han pogut conèixer de primera mà la tipologia de… Llegeix més»

Cessió de material de Tavil

L’empresa Tavil S.A. d’Olot ens ha cedit al llarg de 2 cursos, una estació de treball amb robot Aranya per als cursos industrials impartits al Institut. Amb aquesta estació es poden simular diferents processos industrial. Amb la cessió ve inclòs un curs de formació… Llegeix més»