Visita a empreses d’Estilisme

Les noies del primer curs del CFGS d’Estilisme i direcció de perruqueria han anat a visitar diverses empreses de referència a Girona.

Han pogut escoltar les experiències de grans professionals del sector i veure de prop com es treballa en centres punters en estilisme i perruqueria.

Llegeix més»

Col·laboració de les alumnes del CFGS d’Estilisme i direcció de perruqueria al TOT NUVIS

Aquest cap de setmana, en l’edició d’aquest any del Tot Nuvis, les alumnes del CFGS d’Estilisme i direcció de perruqueria han pogut estar col·laborant al backstage de la passarel·la de moda de la fira.

I jornada d’innovació i emprenedoria d’FP a Girona

Les alumnes del CFGS d’estilisme i direcció de perruqueria han assistit avui (30 de novembre) a la I jornada d’innovació i emprenedoria d’FP a Girona.
Un dels convidats a la taula rodona ha estat la Neus Blanch i Sau, ex-alumna del centre i propietària de l’empres “Neus… Llegeix més»

Xerrada d’emprenedoria i neuromàrketing a càrrec d’Helena Frigola

El dimarts 16 d’octubre Helena Frigola va impartir una Màster Class de motivació comercial als alumnes de cicles de grau mitjà de bellesa i estètica i perruqueria.
L’Helena és Codirectora de l’empresa HelpMyShop, propietària d’ARCmoda Store i té més de 18 anys d’experiències en retail. Realitza… Llegeix més»

VISITA A FLUIDRA (CERVERA)

Aquesta setmana, alumnes de 2n d’Automatització i robòtica industrial i de 2n d’Estètica integral i benestar han fet una visita a la fàbrica de Fluidra a Cervera. Aquests alumnes treballen en un projecte interdisciplinar amb l’objectiu d’innovar en les piscines del futur, en el marc… Llegeix més»

MOBILITY.XIFRA

Dins el Projecte europeu Erasmus+ “Together in Europe” alumnes del nostre centre aniran a Bèlgica (Mons) a fer les pràctiques. Nosaltres hem rebut a 8 Tècnics elèctrics-mecànics belgues de l’Académie des Métiers de Mons a l’Institut. Han visitat les nostres instal·lacions i estant  fent pràctiques a empreses gironines.

IMG-20160316-WA0000

Les empreses que han acollit alumnes Belgues en pràctiques són:

EMPRESES