Visita a empreses d’Estilisme

Les noies del primer curs del CFGS d’Estilisme i direcció de perruqueria han anat a visitar diverses empreses de referència a Girona.

Han pogut escoltar les experiències de grans professionals del sector i veure de prop com es treballa en centres punters en estilisme i perruqueria.

Llegeix més»

Col·laboració de les alumnes del CFGS d’Estilisme i direcció de perruqueria al TOT NUVIS

Aquest cap de setmana, en l’edició d’aquest any del Tot Nuvis, les alumnes del CFGS d’Estilisme i direcció de perruqueria han pogut estar col·laborant al backstage de la passarel·la de moda de la fira.

I jornada d’innovació i emprenedoria d’FP a Girona

Les alumnes del CFGS d’estilisme i direcció de perruqueria han assistit avui (30 de novembre) a la I jornada d’innovació i emprenedoria d’FP a Girona.
Un dels convidats a la taula rodona ha estat la Neus Blanch i Sau, ex-alumna del centre i propietària de l’empres “Neus… Llegeix més»

Tractaments capil·lars amb grans resultats

Dins el mòdul de Tractaments capil·lars, les alumnes de SEDP fan anàlisi, diagnòstic i tractaments reals.
En aquest cas, s’ha fet un tractament amb Turba d’una clienta amb descamació lleugerament seborreica.
Compareu l’abans i el després i valoreu els resultats vosaltres mateixos.

ORIENTACIÓ PROFESSIONAL ALS CICLES

Durant aquest mes de maig l’alumnat de segon curs de cicles formatius participa en diferents tipus d’activitats d’orientació professional. Des de visites a empreses d’ex-alumnes del Xifra a xerrades en el centre per part d’antics alumnes que exposen les seves experiències d’èxit. A la foto,… Llegeix més»

TRACTAMENTS CAPIL·LARS

Cures per millorar els cabells amb cosmètica orgànica, amb aparatologia, i sobretot, personalitzant a cada moment segons el diagnòstic. Tractaments capil·lars al cicle d’Estilisme i direcció de perruqueria.