Materials del projecte d’innovació

Ja hem rebut els materials per a treballar amb la metodologia d’aprenentatge basat en projectes a Automàtica i Robòtica industrial!!! Consisteix en 3 autòmats de gamma alta de la casa Siemens i 3 maquetes de FESTO per a simular processos. També un kit d’accessoris per… Llegeix més»

Els alumnes de Mecatrònica participen als entrenaments del Catskills

Alumnes del CFGS de Mecatrònica Industrial han participat als entrenaments per al concurs de Catskills de Mecatrònica realitzats a l’empresa Festo de Barcelona. Han estat 2 dies de proves i testos, així mateix, han pogut conèixer de primera mà la tipologia de… Llegeix més»

Cessió de material de Tavil

L’empresa Tavil S.A. d’Olot ens ha cedit al llarg de 2 cursos, una estació de treball amb robot Aranya per als cursos industrials impartits al Institut. Amb aquesta estació es poden simular diferents processos industrial. Amb la cessió ve inclòs un curs de formació… Llegeix més»

El Xifra ha col·laborat al Gran Recapte

El Xifra va col·laborar el divendres 30 de novembre en la recollida solidària del Banc dels Aliments al centre que el supermercat Caprabo té al pont major

Al llarg de tot el dia  i en diferents torns, els alumnes del PFI FIAP i els de CFGM… Llegeix més»

La Cèl·lula

#ewic-con-821261f166be44f30 .flex-direction-nav .flex-next, #ewic-con-821261f166be44f30 .flex-direction-nav .flex-prev {opacity: 1;} #ewic-con-821261f166be44f30 .flex-direction-nav .flex-next {right: 10px !important; text-align: right !important;} #ewic-con-821261f166be44f30 .flex-direction-nav .flex-prev {left: 10px !important;}