Òscar a la millor ESTILISTA

El premi a la millor estilista de 1r d’Estilisme i direcció de perruqueria per…Clàudia Castro! Moltes felicitats, i  a totes per tots els treballs presentats!!

HIDROTERÀPIA

Les alumnes d’Estètica integral i benestar estan duent a terme, durant el mes d’abril, les pràctiques d’Hidroteràpia al Balneari Vichy Catalan. Aprenen l’execució de les tècniques i alhora n’experimenten els seus beneficis.
Dutxa vichy  (màxima relaxació), doll a alta pressió (massatge descontracturant), sauna (sudoració abundant), pediluvis… Llegeix més»

Tallers a l’Expojove

Alumnes dels cicles formatius de grau superior d’Estètica integral i benestar i de Documentació i administració sanitàries han participat en tallers d’Emprenedoria i de Presa de bones decisions organitzats dins del marc de la tretzena edició de l’Expojove. L’eslògan de la fira és Dissenya el teu futur i aquest resumeix perfectament l’objectiu de l’orientació personal i professional que reben els alumnes i les alumnes de l’institut Narcís Xifra.

EXPOJOVE 2018

Aquesta setmana les diferents famílies professionals de FP del Xifra hem anat a l’Expojove 2018 a explicar en què consisteixen els cicles que es poden cursar. Si encara no hi heu anat teniu temps fins aquesta tarda!!

EXPOJOVE

Els dies 5, 6 i 7 d’abril alumnes de CFGM i de CFGS han assistit a la l’Expojove mostrant activitats que desenvolupen als cicles formatius que estan cursant al nostre institut. També hi han assistit professors de formació professional per tal d’orientar als joves que… Llegeix més»