Cessió de material de Tavil

L’empresa Tavil S.A. d’Olot ens ha cedit al llarg de 2 cursos, una estació de treball amb robot Aranya per als cursos industrials impartits al Institut. Amb aquesta estació es poden simular diferents processos industrial. Amb la cessió ve inclòs un curs de formació… Llegeix més»

Visita Helthio 2018

#ewic-con-7817 .flex-direction-nav .flex-next, #ewic-con-7817 .flex-direction-nav .flex-prev {opacity: 1;} #ewic-con-7817 .flex-direction-nav .flex-next {right: 10px !important; text-align: right !important;} #ewic-con-7817 .flex-direction-nav .flex-prev {left: 10px !important;}

VISITA A FLUIDRA (CERVERA)

Aquesta setmana, alumnes de 2n d’Automatització i robòtica industrial i de 2n d’Estètica integral i benestar han fet una visita a la fàbrica de Fluidra a Cervera. Aquests alumnes treballen en un projecte interdisciplinar amb l’objectiu d’innovar en les piscines del futur, en el marc… Llegeix més»

IFEST 2016

Un esdeveniment únic per trobar-te amb els creadors de la tecnologia, la ciència i la innovació que estan canviant el nostre món.
No te’l pots perdre si ets d’aquelles persones …

• que vol fer valer el seu talent,
  • que no espera el futur, sinó que surt… Llegeix més»