ORIENTACIÓ PROFESSIONAL ALS CICLES

Durant aquest mes de maig l’alumnat de segon curs de cicles formatius participa en diferents tipus d’activitats d’orientació professional. Des de visites a empreses d’ex-alumnes del Xifra a xerrades en el centre per part d’antics alumnes que exposen les seves experiències d’èxit. A la foto,… Llegeix més»

1r INTERCANVI D’ELECTRICITAT AMB INSTITUT STA COLOMA

Amb l’objectiu de compartir recursos i equipaments entre instituts, s’han organitzat unes jornades d’intercanvi entre instituts. Aquesta primera trobada ha reunit al nostre Institut amb l’Institut de Santa Coloma de Farners.
Els alumnes de 2n del CFGM d’Instal·lacions elèctriques i automàtiques han visitat l’Institut de Sta… Llegeix més»

ÒSCAR A LA MILLOR ESTILISTA

El premi a la millor estilista de 1r d’Estilisme i direcció de perruqueria per…Clàudia Castro! Moltes felicitats, i  a totes per tots els treballs presentats!!

HIDROTERÀPIA

Les alumnes d’Estètica integral i benestar estan duent a terme, durant el mes d’abril, les pràctiques d’Hidroteràpia al Balneari Vichy Catalan. Aprenen l’execució de les tècniques i alhora n’experimenten els seus beneficis.
Dutxa vichy  (màxima relaxació), doll a alta pressió (massatge descontracturant), sauna (sudoració abundant), pediluvis… Llegeix més»

XERRADA EMPRESA IGUS A L’INSTITUT

Plastics for longer life
El passat 23 de novembre de 2017, el director comercial d’Igus Espanya, Antonio Reyes, va venir a la nostra escola a fer-nos una xerrada per informar-nos sobre les possibilitats del materials plàstics a la indústria.
Igus®, multinacional Alemanya, on produeix i realitza proves… Llegeix més»

II JORNADES TÈCNIQUES SHB

#ewic-con-4924662ab901acbfb .flex-direction-nav .flex-next, #ewic-con-4924662ab901acbfb .flex-direction-nav .flex-prev {opacity: 1;} #ewic-con-4924662ab901acbfb .flex-direction-nav .flex-next {right: 10px !important; text-align: right !important;} #ewic-con-4924662ab901acbfb .flex-direction-nav .flex-prev {left: 10px !important;}

El passat divendres 17… Llegeix més»