VISITA AL SALÓ DE L’ENSENYAMENT (2018)

El passat 15 de març, els alumnes de mecatrònica varen anar al saló de l’ensenyament a Barcelona, per tal de col·laborar a l’estand de Automatització i robòtica industrial, i Mecatrònica industrial fent explicacions als visitants de què constaven aquests ensenyaments. També varen aprofitar per conèixer… Llegeix més»

Sortida IDIBGI de 2n de Documentació i administració sanitàries

El dilluns 29 de gener els alumnes de segon curs del cicle de Documentació i Administració Sanitàries han anat a fer una visita a l’Idibgi (Institut d’Investigació Biomèdica de Girona, http://www.idibgi.org/ca). Actualment, aquest centre es troba dins el recinte del Parc Hospitalari Martí i… Llegeix més»

VISITA AL CAMP DE PRÀCTIQUES DE TREBALLS ELÈCTRICS EN ALÇADA

Els alumnes d’electricitat de 2on de MIEA han visitat avui l’Institut de Santa Coloma de Farners i han pogut practicar les tècniques de pujar pals i torres de mitja i baixa tensió, així com conèixer els elements de seguretat associats a la professió.
Ha estat molt interessant l’intercanvi pedagògic ja que els alumnes de Santa Coloma de Farners han explicat i ajudat en tot moment a realitzar les diferents tasques.… Llegeix més»