ORIENTACIÓ PROFESSIONAL ALS CICLES

Durant aquest mes de maig l’alumnat de segon curs de cicles formatius participa en diferents tipus d’activitats d’orientació professional. Des de visites a empreses d’ex-alumnes del Xifra a xerrades en el centre per part d’antics alumnes que exposen les seves experiències d’èxit. A la foto,… Llegeix més»

FITOAROMATERÀPIA CIENTÍFICA: terpenic labs.

La marca cosmètica terpenic labs ha presentat la seva línia de productes facials, amb demostració inclosa. Les alumnes d’Estètica integral i benestar, dins del mòdul de massatge, han pogut fer preguntes a la formadora i testar els cosmètics que ens han portat. Moltes gràcies @terpenic!

XERRADA EMPRESA IGUS A L’INSTITUT

Plastics for longer life
El passat 23 de novembre de 2017, el director comercial d’Igus Espanya, Antonio Reyes, va venir a la nostra escola a fer-nos una xerrada per informar-nos sobre les possibilitats del materials plàstics a la indústria.
Igus®, multinacional Alemanya, on produeix i realitza proves… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES PER EL CURS 17-18

El dimarts 9 de maig vam obrir les portes del nostre centre a totes aquelles persones que volien rebre informació dels nostres estudis postobligatoris. Estem molt contents de la gran assistència. Recordar-vos que la preinscripció és del 16 al 24 de maig per CFGM i… Llegeix més»