FAMA 2017

El nostre grup d’alumnes participants en Fama: les germanes Jana i Júlia Torrentà, la Rosa Soler, la Irina Reboredo i en Pol Galindo.

Durant  la VI Gran Gala Fama de la ciutat de Girona van aconseguir el trofeu a la millor cançó.

Des del centre volem felicitar a tots els alumnes participants per la feina tant ben feta.  Estem segurs que ha estat un gran  d’esforç, però està clar que val molt la pena.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>