Febrer Científic. Concurs dones científiques.

El departament de ciències del nostre institut ha organitzat un concurs per celebrar el dia de la ciència i la dona i promoure la participació de tot l’alumnat en una nova activitat d’aquest mes de febrer científic.

Es tracta d’esbrinar la identitat de 8 dones científiques que han fet història.

Disposeu d’una descripció breu del personatge a partir de la qual haureu d’esbrinar el nom i cognom. És importat que quan accediu al qüestionari per introduir la solució, ho feu escrivint el nom i cognom de les científiques en majúscules.

Només podeu enviar UNA resposta.

El/la guanyador/a serà qui encerti les 8 dones. Hi haurà un/a guanyador/a per l’ESO, un/a pel Batxillerat i un/a altre/a per FP. Si hi ha diversos/es alumnes amb 100% d’encerts, es farà un sorteig.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>