GRAN CURSA DE 3r I 4t D’ESO

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO van participar el divendres 20 de maig a la cursa que el departament d’Educació Física del nostre centre els havia preparat.  La cursa que recorria un circuit de 2,5 km pels  verds entorns al  voltant del nostre institut, es va fer al llarg del matí i comptava com a nota pel crèdit de síntesis de l’àrea d’educació física.

Tots els participants ho van fer molt bé.  Des de l’equip de professors volem felicitar-los a tots!

Aquesta cursa entra dintre de les jornades esportives en que participaven tots els alumnes del centres, ja que els alumnes de 1r i 2n d’ESO també van córrer en la cursa per la fam, recaptant diners per l’ONG “Acció contra la fam”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>