Visita Pere Pujolràs (Dorna)

En Pere Pujolàs de l’empresa Dorna, i exalumne de cicles formatius, ha explicat la seva experiència professional als alumnes de 2n de Superior d’automatització i robòtica industrial. Te molta experiència en el camp de les antenes i alarmes. Des de fa uns anys, en Pere… Llegeix més»

Xerrada d’emprenedoria i neuromàrketing a càrrec d’Helena Frigola

El dimarts 16 d’octubre Helena Frigola va impartir una Màster Class de motivació comercial als alumnes de cicles de grau mitjà de bellesa i estètica i perruqueria.
L’Helena és Codirectora de l’empresa HelpMyShop, propietària d’ARCmoda Store i té més de 18 anys d’experiències en retail. Realitza… Llegeix més»

JORNADA EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ 2018 (1a part)

El dimarts 16 de novembre es va organitzar a l’Institut Narcís Xifra i Masmitjà una Jornada d’Innovació i emprenedoria.
La primera part es va desenvolupar de 9 a 13h a càrrec d’en Jordi Puigdellívol de Sherpa.cat, que va realitzar un taller d’innovació amb els alumnes del… Llegeix més»

TALLERS A L’EXPOJOVE

Alumnes dels cicles formatius de grau superior d’Estètica integral i benestar i de Documentació i administració sanitàries han participat en tallers d’Emprenedoria i de Presa de bones decisions organitzats dins del marc de la tretzena edició de l’Expojove. L’eslògan de la fira és Dissenya el teu futur i aquest resumeix perfectament l’objectiu de l’orientació personal i professional que reben els alumnes i les alumnes de l’institut Narcís Xifra.

IFEST 2016

Un esdeveniment únic per trobar-te amb els creadors de la tecnologia, la ciència i la innovació que estan canviant el nostre món.
No te’l pots perdre si ets d’aquelles persones …

• que vol fer valer el seu talent,
  • que no espera el futur, sinó que surt… Llegeix més»