INTERCANVI DE 1r DE BATXILLERAT AMB WILLICH (ALEMÀNIA)

Aquesta setmana els alumnes de 1r de batxillerat participen en un intercanvi lingüísticocultural amb alumnes de l’institut alemany Robert-Schuman Europaschule de Willich ( prop de Düsseldorf).

Del dia 16 al 20 d’abril,  visitarem Girona, Besalú, Sant Martí d’Empúries i Barcelona.  Ens rebrà l’ajuntament de Girona i visitarem la Catedral, els Banys Àrabs i el Museu d’Història dels jueus.

Twuitter de l’ajuntament de Girona sobre la visita dels alumnes d’Alemania al nostre centre

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>