INTERCANVI DE 1r DE BATXILLERAT AMB WILLICH (ALEMÀNIA)

Aquesta setmana els alumnes de 1r de batxillerat participen en un intercanvi lingüísticocultural amb alumnes de l’institut alemany Robert-Schuman Europaschule de Willich ( prop de Düsseldorf).

Del dia 16 al 20 d’abril,  visitarem Girona, Besalú, Sant Martí d’Empúries i Barcelona.  Ens rebrà l’ajuntament de Girona i visitarem la Catedral, els Banys Àrabs i el Museu d’Història dels jueus.

Twuitter de l’ajuntament de Girona sobre la visita dels alumnes d’Alemania al nostre centre

L'adreça electrònica no es publicarà.