INTERCANVI ETWINNING AMB FRANÇA

Dijous 22 de març, l’alumnat de primer dels cicles de grau mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i de Manteniment Electromecànic han participat en una videoconferència amb els alumnes de l’institut francès d’Andrézieux-Bouthéon, en el marc d’un projecte d’intercanvi cultural, lingüístic i de coneixements a través de la plataforma europea Etwinning.

La idea del projecte, titulat “How to bring cooling to a home automation”, és bàsicament compartir coneixements tècnics utilitzant la llengua anglesa.

El projecte té una part telemàtica i una altra de presencial. Del 23 al 30 d’abril els alumnes francesos vindran a Girona per conèixer els companys d’intercanvi, l’institut Narcís Xifra i la ciutat. Deu d’aquests alumnes, a més, es quedaran per fer pràctiques en una empresa durant un mes. De la mateixa manera, dos alumnes del Xifra gaudiran d’una beca de mobilitat i aniran a fer pràctiques a França a principis de juny.

But before getting technical, the students of both vocational schools introduced themselves and presented the most relevant or curious aspects in each city. It was a nice chat talking about food and drinks, history and legends, football and more.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>