Jornades Fem Xarxa

Els divendres, 15 de febrer i 22 de març, es van celebrar al nostre institut les jornades del curs de pensament computacional que docents del nostre centre i les escoles de Montjuïc, FEDAC, Carme Auguet, Montserrat de Sarrià de Ter i Castellum de Sant Julià de Ramis han estat realitzant durant aquest curs.

Durant les jornades vàrem rebre al nostre centre la visita dels alumnes de sisè de les escoles abans esmentades.

Van poder realitzar diverses activitats relacionades amb la tecnologia i la robòtica.

Agraïm la col·laboració de les cinc escoles i del Centre de recursos pedagògics del Gironès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>