LA COOPERATIVA DEL XIFRA ES POSA EN MARXA!

Som els alumnes de 4 ESO de l’optativa d’economia i hem creat una cooperativa anomenada “sell & buy cooperative” on comercialitzem productes. Estem dintre d’un gran projecte anomenat empregi, on també participen altres instituts de les comarques de Girona que també han creat les seves cooperatives.

Volem contribuir a la societat mitjançant la donació del 40% dels nostres beneficis a
l’Associació Multicapacitats. Aquesta ONG està formada per exalumnes de la universitat de Girona amb discapacitats i sense. La seva missió és mostrar a la societat la situació de les persones amb discapacitat. A part donar visibilitat al col·lectiu i ajudar-les.

Per aquest motiu el passat dijous dia 10 vam rebre la visita del president, vicepresident i secretària de l’associació que ens varen explicar la seva experiència i els objectius de
l’associació.

Ens van explicar una de les seves actuacions recents. La que ens va impactar més va ser que l’Isaac, el president de l’associació, va fer la volta a Menorca amb caiac siguent cec.

Aviat podreu col·laborar amb nosaltres comprant els nostres productes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>