La cooperativa tXifra escalfa motors.

El passat dimecres 30 de gener, dos nois de la cooperativa gironina jugarxjugar (http://www.jugarxjugargirona.com/) van venir a fer una activitat amb els alumnes d’emprenedoria de 4t d’ESO

Estem creant, dins del projecte EMPRENGI (Cooperatives escolars a les comarques gironines), la nostra pròpia cooperativa anomenada tXifra, i, gràcies a aquesta activitat, l’alumnat ha après a valorar la importància de cada company, a gestionar les pròpies tasques i ser més empàtics, a treballar sota pressió, a valorar la importància de la planificació… entre altres valors.

Van jugar als jocs de taula Dobble i Magic Maze.

De part de la cooperativa estem molt agraïts a jugarxjugar per l’activitat i l’experiència viscuda.

En breu presentarem la cooperativa creada de manera oficial.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>