L’alumnat de 2n del GS de laboratori clínic i biomèdic visita l’IdIBGi

Ahir, 25 de novembre, l’alumnat del 2n curs del cicle de Laboratori clínic i biomèdic va visitar l’Institut d’investigació biomèdica de Girona. L’IdIbGi té més de 20 grups d’investigació del càncer, patologia cardíaca Brugada,…. i, actualment, està processant les mostres de la vacuna de Hipra que sortirà al mercat properament.

L’alumnat també ha pogut veure en funcionament els diferents aparells i tècniques del laboratori hospitalari de Santa Caterina.

Les dues visites han estat molt interessants, tant per la visió de les tasques que realitzaran com a tècnics de laboratori, com pels continguts teòrics explicats pels doctors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>