Mai més bombes sobre escoles! DENIP 2022

El 30 de gener se celebra el dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment. Fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal. El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

Aquest any, la DENIP s’ha proposat que s’abordi la temàtica de la seguretat a l’escola i els infants en context de conflicte. Les escoles han de ser un refugi i no un blanc d’atacs. Agafant com a referència i fil conductor el bombardeig de Lleida del 2 de novembre de 1937, conviden als centres educatius a treballar el dret a l’educació i el dret a la infància.

Al nostre institut hem volgut recollir aquesta iniciativa i fer la nostra petita aportació.

Hi han pogut participar els nostres alumnes de primer i segon d’ESO

Aquí en teniu una petita mostra.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>