PARTICIPACIÓ DEL XIFRA A CIÈNCIA ENTRE TOTS

Enguany els alumnes de l’Institut Narcís Xifra han portat tres experiències per compartir amb tots els assistents a la fira científica.

Els alumnes de primer de batxillerat de física han seleccionat l’òptica i el magnetisme per preparar un parell d’experiències  en les que han posat de manifest el seu interès per la ciència  i els coneixements adquirits.

Els alumnes de 4t d’ESO també han volgut ensenyar com diferenciar cèl·lules cancerígenes en diferents teixits a tothom que s’acostava a la seva parada.

Convergència, focal, poder calorífic, diamagnetisme, recompte, … aquestes han estat paraules utilitzades pels nostres estudiants en les seves explicacions. Una vegada més, ens han demostrat que també es pot passar un matí ben agradable parlant de ciència.

Felicitats a tothom!!!

Podeu veure l’article que ha sortit en premsa en el següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>