Primer fòrum d’empreses

El passat dimecres 18 de maig es va realitzar el primer fòrum d’empreses de l’Institut Narcís Xifra, on varen participar les famílies d’Electricitat i Manteniment, i la col·laboració de 24 empreses.

L’objectiu era facilitar la possibilitat de realitzar entrevistes entre empreses i alumnat per tal de trobar opcions on poder fer formació dual o fins i tot ofertes de feina, tant per l’estiu, com ofertes de feina indefinida. Es van fer més de 200 entrevistes, i ja sabem de contractacions i entrevistes posteriors a les empreses.
Ha estat un èxit gràcies a totes les empreses, a l’alumnat i el professorat que ens ha ajudat a dur a terme aquest fòrum.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>