Projecte ERASMUS+ STEAM like Leonardo. Mobilitat a Romania

Dels dies 20 al 26 de maig, dins el projecte STEAM like Leonardo del Programa Erasmus+, sis alumnes de 3r ESO van tenir l’oportunitat de participar de les activitats organitzades per l’institut “George Emil Palade” de Buzau (Romania) sobre Leonardo da Vinci l’anatomista.

Da Vinci va disseccionar més de 30 cadàvers, va omplir centenars de pàgines dels seus quaderns amb observacions d’òrgans, vasos sanguinis, ossos i músculs i els va dibuixar amb tanta exactitud com mai abans s’havien representat. Si aquest treball s’hagués publicat en vida, el desenvolupament científic de la humanitat hauria portat un camí diferent.

Els alumnes van participar en activitats referides a l’esquelet humà, van realitzar obres artístiques, visites a l’ajuntament i catedral i van experimentar amb la realitat virtual al Castell de Bran, on se situa la llegenda del Comte Dràcula. Tant els nostres alumnes com la resta d’alumnes vinguts de Bèlgica, Polònia i Itàlia van ser acollits per les famílies romaneses.

A més a més, els alumnes van presentar totes les activitats que s’han dut a terme al nostre institut referent a la figura de Leonardo en diferents matèries a ESO i al CFGM Cures auxiliars d’infermeria del Departament de Sanitat

Tot plegat va resultar una experiència que esperem no oblidin!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>