Proves Cangur a la UdG

El 21 de març es van celebrar les Proves Cangur de matemàtiques i com cada any els alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat del nostre centre van participar .

A les 9 del matí vam sortir en bus cap a la Facultat d’Econòmiques i allà, amb molts altres alumnes de diferents instituts de la província de Girona, van fer aquestes proves .

En acabar l’activitat, ens van convidar a esmorzar i també es va obsequiar als alumnes amb un detall: una carpeta, un boli i un imant.

Va ser una jornada molt engrescadora on els participants van gaudir fent matemàtiques.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>