Representació de Cerverí de Girona pels alumnes de 1r de Batxillerat

El passat dijous 15 de novembre els alumnes de 1r de batxillerat van gaudir de la posada en escena del mestre i actor Llorenç Carreras, que va interpretar el famós trobador Cerverí de Girona.

La funció va tenir lloc a la biblioteca de l’institut i es va repetir dues vegades per tal que els dos grups de batxillerat poguessin participar en l’activitat. Durant la representació, Cerverí va explicar el context de l’Edat Mitjana, diverses anècdotes d’aquella època i va mostrar objectes medievals característics, entre d’altres coses.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>