Matrícula CFGM

Informació i quota AMPA

Els alumnes admesos en la segona fase d’admissió s’han de matricular del 1 al 5 de setembre, rebreu un correu electrònic amb l’enllaç al formulari online.

En cas de no rebre el correu electrònic poseu-vos en contacte urgentment amb la secretaria del centre.

Telèfon : 972212612

e-mail: matricula@iesnx.cat.

En cas de no fer la matrícula dins el termini perdeu la plaça, segons normativa

Documentació per a la matrícula que haureu d’adjuntar al formulari:

-Fotografia mida carnet de l’alumne/a.
-DNI de l’alumne/a. (Davant i darrere)
-DNI del pare/mare/tutor legal si l’alumne és menor d’edat o si és major d’edat i voleu donar les dades d’un dels tutors legals. (Davant i darrere)
-Si és la primera vegada que et matricules a l’Institut d’aquest cicle caldrà el document que acredita el requisit d’accés (resguard o títol ESO, prova accés, etc…). (No butlletí de notes)

– El pagament de la matrícula el podreu fer mitjançant el formulari.

Una vegada acabat el formulari, rebreu un correu electrònic amb el resguard de matrícula

• Documentació acreditativa dels requisits d’accés als cicles. Si compleixes els requisits però per causes justificades no pots presentar la documentació que ho acrediti, et matricules condicionalment i tens temps fins a l’inici del curs per presentar la documentació que et falta. Si no presentes la documentació en el temps establert, s’anul·la la matrícula.

Cal que aneu consultant la pàgina web a on sortirà el dia i hora de començament de curs

Enllaços a fulls de matrícula FP (per fer canvis en alumnes ja matriculats)