SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’UDG

Les tres alumnes de 2n de batxillerat, Berta Barrot, Elena López i Iratxe Mariscal, van ser escollides per a poder participar com a col·laboradores en el desenvolupament de les activitats i tallers emmarcats dins la setmana de la ciència de la UdG d’enguany.
Va ser una estada remunerada de tres tardes i un matí.Varen aprendre com extreure l’ADN de diferents mostres, com funcionava un cotxe amb aigua, extreure l’oli essencial de la canyella, fer cultius de microbis que estan a diferents parts del cos humà i de determinades zones de la universitat.
El dia de la ciència van haver d’explicar algun d’aquests tallers als participants (Alumnes de 1r i 2n de bat d’altres centres) i ajudar en l’organització de l’event.
Les alumnes valoren molt positivament l’experiència.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>