Sorteig de la panera de Nadal

El 18 de desembre es va fer el sorteig de la panera nadalenca que els alumnes de primer i segon de batxillerat van fer per recollir diners pels intercanvis que fan durant aquest curs.

El número guanyador va ser el 659, venut per l’alumna Júlia Fernández. La guanyadora va ser l’Eva Pinsach.

A les fotos podem veure el moment quan es va escollir el número a l’atzar i el moment que la parella va recollir el premi.

Felicitats als guanyadors i a tots els participants!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>