Sortida al cinema. 3r ESO

El dia 25 de març els alumnes de 3r d’ESO van fer una sortida al Cinema Truffaut de Girona per veure la pel·lícula Josep. Aquesta tracta sobre l’experiència de Josep Bartolí (1910-1995), dibuixant català, al camp d’Argelers. Més tard, exiliat a Mèxic, Bartolí va plasmar en els seus dibuixos la trajectòria d’una vida marcada per la Guerra Civil espanyola.

L’activitat està vinculada amb la lectura del llibre Ara que estem junts, de Roc Casagran, que l’alumnat va llegir durant el primer trimestre.

Per complementar la sortida, els alumnes també van participar de diferents activitats ludicoesportives.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>