Taller Emprenedoria 4tESO

A l’assignatura d’emprenedoria de 4t d’ESO, dins del projecte EMPRENGI (Cooperatives escolars a les comarques gironines) estem a punt de presentar la nostra cooperativa TEAMXIFRA creada per l’alumnat.Abans de donar-la a conèixer hem experimentat els valors del cooperativisme i del treball en equip mitjançant un joc que ens han vingut a presentar la cooperativa de treball LA JUGANERA SCCL.

A partir del joc de taula MAGIC MAZE l’alumnat ha pogut viure en primera persona la importància de planificar, de ser responsable de les pròpies tasques, de gestionar l’estrès, l’empatia, …

Agraïm a la cooperativa que ens ensenyés el joc i que ens ajudés a aprendre a partir de la pròpia experiència.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>