Tret de sortida del projecte STEAM like Leonardo

Tria els nostre logo

Els alumnes de 3r d’ESO han estat dissenyant possibles logos per identificar el projecte.

De tots ells han fet una selecció i ara et toca a tu decidir quins seran els tres finalistes.

Cada país, Espanya, Bègica, Itàlia, Romania i Polònia, en proposaran tres i entre tots decidirem el logo del projecte.

Participa en la tria!!! Quan entreu al formulari, la contrasenya de l’activitat és LEO2018. Si sou alumnes d’ESO, Batxillerat o professors utilitzeu aquest link. Si sou alumnes de Cicles utilitza aquest link. Us haureu d’identificar amb el vostre usuari i contrasenya de les aules virtuals i ja podreu votar. Feu sentir el vostre criteri artístic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *