UAP 2020-Cantata per la pau

El dia 30 de gener, coincidint amb la diada de la Pau, l’alumnat de 3r d’ESO va assistir a l’actuació de la cantata UAP i va poder escoltar com l’alumnat de Música de 4t d’ESO interpretava cançons com “So am I” d’Eva “Max, 7 rings” d’Ariana Grande, “Old town Road” de Lil Nas X, “Escriurem” de Miki Núñez o “Believer” d’Imagine Dragons; així com el cant gregorià del Dies Irae o la coral “Jesus bleibet meine Freude” de J.S. Bach.

La història de la cantata UAP20! estava basada en “La vida de Galileu” (Bertold Brecht, 1939). L’obra se centra en els últims anys de la vida de Galileu Galilei, físic, matemàtic i filòsof que va tenir un paper molt important durant la revolució científica, en el naixement de la ciència moderna i en la millora del telescopi.

Tot plegat va resultar una experiència molt engrescadora pel nostre alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>