UAP 22

La UAP és una producció de teatre musical, que any rere any s’actualitza amb músiques del moment, a més a més de lletres i coreografies creades per l’ocasió. Aquesta producció permet a l’alumnat de l’institut endinsar-se en l’extens món del teatre musical, posant-los en el rol de protagonista.

Enguany la UAP ha mantingut la temàtica del curs anterior anomenada “Un nou món” i l’alumnat de l’optativa de música de quart d’ESO han tingut el paper de científics, caracteritzant-se amb una indumentària blanca que els cobria en forma de jaqueta sense mànigues i amb un maquillatge format per línies blaves al rostre. Les companyes dels CFGM de Perruqueria i d’Estètica han col·laborat amb la creació dels maquillatges i pentinats d’aquesta edició.

Formant part d’activitats com aquesta s’ofereix a l’alumnat una oportunitat de viure una experiència única, sortint de l’aula i vivint en primera persona allò que els músics poden sentir quan pugen en un escenari com el del Teatre Principal de Girona per mostrar la feina realitzada amb esforç durant diversos mesos.

L’art és una eina educativa completíssima i de primer ordre que cal preservar, i projectes com la UAP! ens donen aquesta oportunitat per aprofitar-la.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>