Vème Matinée Batxibac à Girona: “La littérature à haute voix”!

Un any més els 20 alumnes de 1r i de 2n de batxibac del Xifra han assistit a la Vème matinée que ha organitzat l’ICE de la UdG.

En aquesta edició hem pogut gaudir del la conferència de Pascal Riou:”L’idée républicaine en France et en Espagne.” Pel que fa a la literatura “Francophonie, littérature et rencontre des cultures du monde” de la mà de Roger Bastrios.

Després de la pausa els alumnes van poder triar diferents tallers per tal de poder aprofundir i comparar els coneixements que els professors els donen sobre el programa i que el mes de maig, els alumnes de 2n s’hauran d’examinar en el marc de les proves externes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>