Visita Pere Pujolràs (Dorna)

En Pere Pujolàs de l’empresa Dorna, i exalumne de cicles formatius, ha explicat la seva experiència professional als alumnes de 2n de Superior d’automatització i robòtica industrial. Te molta experiència en el camp de les antenes i alarmes. Des de fa uns anys, en Pere és responsable d’un equip de persones especialitzades en adaptar la fibra òptica com a element de monitorització i sensòrica dels circuits de motociclisme que organitza Dorna.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>